23. dubna 2014

Foxes!



Půjčujete si rádi nějaké kousky oblečení nebo doplňky od rodičů nebo sourozenců? Já hrozně často,hlavně doplňky nebo boty.. :3 Například tyhle brýle si mamka kdysi dávno koupila a už je nenosí a já na ně náhodou narazila,když jsme hledala ty svoje. Hned se mi zalíbily a už jsou moje! A k tomu mě vlastně napadá,že mi mamka jednou udělala trochu trapas,protože já jsme si tohle tričko s lištičkama koupila (s ní!) někdy v prosinci a jí se hrozně líbilo a nakonec si úplně to stejné koupila 14 dní po mně..Nejdřív jsem jí vynadala,ale pak mě napadlo,že by mohla být docela sranda někam vyrazit ve stejném tričku,co myslíte? Máte něco stejného s Vašimi rodiči nebo sourozenci?

Judita














T-shirt-S.oliver,trousers-C and A,shoes-CCC

3 komentáře:

  1. Ty vypadáš úplně jak z pohádky!:-) A ty brýle jsou jedny z nejkrásnějších, co jsem kdy viděla! Odkud je maminka má?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi z C a A,ale není si jistá, i tak jsou z roku 1997,takže nevím,jestli tam teď budou mít nějaké podobné.. Jinak děkuju :)

      Vymazat
    2. Né tak prý z C a A vůbec nejsou.. :D

      Vymazat