4. dubna 2015

One


Proč jedna? Protože 31.3. měl můj blog jeden rok! Přesně proto mám v ruce ten muffin se svíčkou. Snažila jsem se, aby byla zapálená, ale ukrutný vítr mi to zkazil! :( :D
 A jedna i proto, že na začátku března se u nás v Brně konal festival Jeden svět, pořádaný Člověkem v tísni. Je to festival dokumentárních filmů o lidských právech. Já jsem byla na filmu o uprchlíkovi
, který svými lži zapříčinil válku v Iráku. Podle mě je tato akce hodně zajímavá a přínosná. A na příští rok určitě doporučuju! Jen škoda, že jsem Vám o tom nestihla říct dřív!
Dnešní outfit už zas moc jarní není, protože není ani moc jarní počasí (bohužel). Ale určitě stojí za povšimnutí nádherné růžové schody, (na kterých se akorát trochu blbě fotí) které už  vypadají jarně!:)

Judita







coat,rings- H and M, sweatshirt-Reserved,hose-Calzedonia,shoes-Baťa,shorts-Stradivarius,bag-Desigual

Ne vždycky se mnou vlasy spolupracují! :D

11 komentářů:

  1. nice post :) happy Easter. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Judita this is such a sweet and charming outfit. Love the pop of bold pink by the scarf!
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. great pearl rings <3
    regards from Poland ;)

    www.sonhostyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja gratulujem k prvému roku, nech sa darí <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší k prvnímu roku a spouustu štěstí do dalšího
    :D
    Na festivalu Jeden svět jsem také byla, akorát v Praze. Bylo to skutečně úžasné. Navštívila jsem 5 filmů- o muži, co prodelal dvě mrtvice a všechno zapomnel, o karikaturistech jako bojovnících za svobodu, pak o sprejerech, o genocidě v Indii a pak o umění obecně. Skutečně ten festival za to stojí stejně tak jako debaty po představení.

    OdpovědětVymazat
  6. všechno nejlepší! a máš krásnou šálu a kratasy!

    OdpovědětVymazat
  7. všetko najlepšie a veľa ďalších takých rokov!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat