4. května 2015

Botanic garden


Tyhle fotky jsme fotily v brněnské Botanické zahradě, kde teď všechno hezky kvete, ale stejně nechápu, jak tam někdo může chodit jen tak, protože to je konec konců všechno zelenej plevel. :D
Bohužel jsem v sobotu dostala horečku, dnes už je mi sice líp, ale stejně jsem kvůli tomu nemohla jet na dnešní  školní výlet do Lednice, kde jsem se těšila, že udělám nějaké hezké fotky zámku a zahrad, tak třeba někdy příště. Ve středu jedeme ještě na výlet do Prostějova, kde jsem nebyla, tak doufám, že pořídím nějaké fotky tam! :)

Všem, kdo dělají maturitu přeju hodně štěstí!
Judita






sweater- C and A, trousers- Zara, bag- CCC,shoes- Pepe jeans, necklase- Swarovski

9 komentářů:

  1. Pěkné fotky :) Podobný kalhoty mám z Pimkie :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Podobáš sa mi na Bellu z Once upon a time. :)) Botanické záhrady som aj nikdy veľmi nemusela, kvety ako také mám rada, no pozerať sa tam dve hodiny na nejaké rastlinky, všetky zelené atď.. to sa mi fakt nechce. No fotky sú odtiaľ veľmi pekné. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kalhoty jsou úplně top! :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, moc ti to sluší :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zapojíš:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) Outfit je pěkný a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat