28. dubna 2015

Just cherries


Tento svetřík už mám fakt hodně dlouho a nosím ho ráda, ale když jsem si ho kupovala, tak jsem opravdu netušila, jak zrádný je vzor třešní na oblečení. Protože se mi už několikrát stalo, že mi lidi začali říkat, že by si takhle komunistický svetr nekoupili a už vůbec ho nenosili. Podle mě je to jen svetřík s ovocným vzorem, který vůbec nepropaguje u nás už několik let naštěstí padlý komunismus. Tím nechci říct, že by vzory nebyly podstatné, ale spíše to, že se na ně občas musíme dívat z jiných pohledů, stejně jako na nápisy na oblečení.

Krásný týden, Judita





sweater-Esprit,dress-Ann Christine, shoes- Baťa

8 komentářů:

  1. Děkuji mockrát a návštěvu mého blogu a za milý komentář ♥ Když se zase někdy zastavíš, budu ráda :).
    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. I love your cardie Judita! Cool outfit!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpovědětVymazat
  3. fotka kde sa usmievas je velmi pekna :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  4. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné fotky :) Zbožňujem tento typ topánok :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. nepáčia sa mi botky, ale inak super :) a fotky sú krásne!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Jééj pamätám si časy keď som si ulietavala na rôznych svetríkov, dokonca doma ešte máme s mamou nejakú tú zbierku! :-) Ten svetrík je cute <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat