22. dubna 2016

April full of fun


Vůbec mi nepřijde, že už je duben (duben!), vždyť ještě před chvílí byla totální kosa! Ale vlastně jsem ráda, že je duben, protože v dubnu se událo hrozně moc dobrých akcí. Takže ze začátku dubna jsme byly na filmovém festivalu Jeden svět. Konkrétně na dvou filmech a to: Téměř svatý a Milosrdné radikálky. Oba se mi hrozně líbily, ale ty Milosrdné radikálky byly o něco lepší, jestli budete mít někdy možnost se na to podívat, třeba na databázi filmů Jeden svět, tak to určitě udělejte, protože je to podle nás film, který by měli vidět úplně všichni!))
Potom duben pokračoval koncertem milovaných The 1975 ve Vídni s mými nejmilejšími. Což byl jednoznačně můj nejlepší zážitkový večer v životě. A rozhodně stál za ty davy lidí všude kolem!
Zúčastnila jsem se i jedné zajímavé hry, ale to už by bylo na dlouho. A už ani nemluvím o všemožných oslavách (včetně mojí), který jsou vždycky super!

Byli jste taky na Jednom světě nebo někde?
Hezký víkend, Judita.






coat- Reserved, dress- Ann Christine, T- shirt, sweater- Esprit, bag- origoska.cz, shoes- Converse

Žádné komentáře:

Okomentovat