10. února 2016

Brave new world


Ahoj!

Na konci ledna jsme byli na výstavě Brave new world v Praze v Doxu. Protože mně se výstava hrozně líbila a myslím si, že mi i něco přinesla, rozhodla jsem se, že bych se o ni mohla s vámi podělit. Celá výstava byla na téma tří knížek a to: Konec civilizace od Aldouse Huxleyho, 1984 od George Orwela a 451 stupňů Farenheita od Raye Bradburyho, které zpracovali svým pohled spousta umělců z celého světa. Všechny tři knížky jsou o společnosti, která je nějakým způsobem zavedená do extrémů a ovládaná 'vyšší mocí'.
Nejvíce se mi líbilo, že téměř všechny výtvory byly převedeny do dnešní doby, takže bylo jednodušší si tyhle složitější knížky vysvětlit. Hodně mě zaujal projekt nějaké vědkyně a umělkyně, která dlouhou dobu sbírala různé věci pohozené po ulicích, které zanechávají DNA např. žvýkačku nebo vlasy, poté díky těmto materiálům vymodelovala obličeje jejich vlastníků, aniž by je někdy spatřila. Že bych přestala žvýkat žvýkačky?
Nebo zajímavý projekt, zaměřený na dnešní marketing, značky a byznys celkově, nad čím se podle mě taky důležitý se zamyslet. Doufám, že se vám fotky budou líbit.:)

Hezký týden, Judita









Žádné komentáře:

Okomentovat