12. dubna 2015

I chose differently


 Už před dlouhou dobou jsem se rozhodla, že si chci koupit nový jarní kabátek. Nejdříve jsem chtěla blýskavý z Mohita, který jste mohli vidět v jarním wishlistu. Ale nakonec jsem si ho rozmyslela. Proto jsem podnikla útok na obchody s tím, že chci odejít s novým kabátem. Prošla jsem docela dost obchodů, ale bez úspěchu. Při odchodu jsem se ale ještě mrkla do Reservedu, kde jsem objevila tohoto baby blue krasavce! A jsem s ním moc spokojená. Co na něj říkáte?

 Krásný týden! Judita








coat- Reserved,shirt-Mango,trousers-Stradivarius,bag- H and M,shoes- s.Oliver

6 komentářů:

  1. Very cool bag and coat Judita! Nice outfit!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpovědětVymazat
  2. Love this beautiful outfit combo. The blue coat is gorgeous.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Tá kabelka je rozkošná ♥ Veľmi sa mi páči farba kabátu, celkovo to pôsobí krásne!

    OdpovědětVymazat
  4. kabelka a farba kabátu sú boží!

    OdpovědětVymazat
  5. kabelka je super a kabát ma krasnu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Your bag is so cute and I love your coat!
    Thank you for your kind comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it! I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Zatchels Bag as Thank-You for the Supporter of my Hobby
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat