31. března 2015

I fell in love with Amsterdam!



Jak už jsem prozradila na mé facebookové stránce, byla jsem minulý týden 3 dny v Amsterdamu. Tohle už téměř severské město mě zaujalo především svojí architekturou a přehledností, ale také neskrývanou hrdostí. Bydleli jsme v hotelu celkem v centru, kde se mi nejvíc líbily snídaně (ach, to jídlo..), takže když jsem se první den vydala do města, téměř hned jsem narazila na květinový trh, který můžete vidět hned na první fotce, protože mě zaujal úplně nejvíc! Navštívili jsme taky Rijsk muzeum, kde jsme si prohlídli hlavně obrazy od Rembrandta. Starbucks a hranolky v kornoutu byli samozřejmostí! Večer jsme byli i v Red light districk( starší část města, známá díky polonahým slečnám, nabízejících své služby), kde jsem se docela pobavila.:D Poslední den odpoledne byl nějaký problém s dopravou, takže jsme měli trochu problém se dostat na letiště. Ale vždycky se najde nějaká komplikace! :D
No, já si Amsterdam zamilovala a doufám, že se tam ještě někdy vrátím. :)

Judita



















8 komentářů:

  1. Each picture looks like a postcard - so wonderful <3
    Many thanks for your nice words on my blog. Your blog is obviously created with passion - what I really like - and now I want to ask you if you want to follow each other?
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like your blog too! Let's do it! I folllow you now! ))

      Vymazat
  2. fotky sú úplne skvelé a ja som sa do amsterdamu vďaka nim zamilovala tiež!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. oh wow, AMsterdam is such a beautiful picturesque town, Hope I can go there at some point :)) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Úplně mám chuť vzít mámu a jet tam s ní. Myslíš, že to ještě teď pokvete? :-)
    Jinak Tě zvu ke mně na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Určitě ji vem. Ale jestli můžu radit, tak bych jela později. Teď tam ještě kromě toho květnového trhu na fotkach nic nekvete.. Tak přelom dubna/května. :)

      Vymazat
  5. Jak píšeš, že jsi hned první den narazila na květinový trh, všimla sis těch cedulek u květin? Tam píšou někdy celkem užitečný informace, konkrétně tady: dřevěné tulipány, víš... takže stánek se suvenýry dobrý, nicméně květinovej trh nevidím (LOL)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super postřeh! Zkus taky zajet do Holandska, abys viděl/a, že květinové trhy znamenají celou ulici obchodů, kde prodávají většinou sazenice tulipánů a jiných květin, v sezóně čerstvé květiny a také upomínkové předměty. Na deváté fotce můžeš vidět začátek trhu a ta první fotka je pořízená asi o tři stánky vedle. :)

      Vymazat