1. května 2014

Summer 2014 swimsuit



Dnes jsem si pro Vás místo outfitu připravila koláž s plavkami. Chci si na toto léto koupit nové plavky,ale ještě jsem se po žádných přímo nedívala. Ovšem dnes jsem na ně dostala náladu. Tak jsem vybrala i pár tipů pro Vás. Doufám,že se Vám budou líbit a napíšete mi,které se Vám líbí nejvíc..


1. Růžové plavky s vysokým pasem z Topshopu jsou prostě IN! Je to pěkný odstín růžové a taky i můžou dobře zlepšit postavu.

2.Mám slabost pro leopardí vzor a tyto plavky jsou jak dělané pro mě. Určitě jsou mým tipem pro tuto sezónu. (H a M)

3.Originálně vzorované plavky z H a Mka se sice nelíbí každému,ale naštěstí v obchodech jich mají mnoho na výběr takže si nakonec vybere každý.

4.Puntíky,puntíky a ještě jednou puntíky. Ty jsou prostě nestárnoucí roztomilý hit. A to dobře ví i v Topshopu. Ale puntíkovaných plavek najdete všude plno.

5.Tento ovocný vzor se mi moc líbí. Jsou pěkně letní a na pláži či na koupališti se za Vámi s nimi jistě každý otočí..

Judita

1 komentář:

  1. Puntíky jsou můj favorit, ale já bych ráda nějaké jednoduché jenom černé :))

    OdpovědětVymazat