11. května 2014

New combination




Na téma tohoto článku mě přivedla moje kamarádka,když jsme se bavily o mém blogu,protože si myslela,že když už jsem sem nějaký kousek oblečení vyfotila,tak už ho nemůžu přidat znova. Což mě docela pobavilo,protože přece jít do obchodu a koupit si nějakou novou věc a vyfotit si ji s nějakým dalším oblečením,které se k tomuto kousku zrovna hodí umí prakticky každý.Ale troufám si říct,že téměř každé fashion blogy chtějí svým čtenářům ukázat nejen své nové kousky,ale i  to jak je umí zkombinovat s jinými staršími  kousky,protože na to už musí být jistá představivost,nebo spíš umění kombinovat,chcete-li. ;)

Teď už k outfitu: Tentokrát jsem se rozhodla vzít si svoji suprovou kostkovanou košili,která má skvělé barvy a vždy se k ní dá něco doladit.A hlavně si myslím,že v žádné řádné skříni nemůže nějaká ta kostkovaná košile chybět,protože sluší naprosto každému a jak jsem říkala dobře se kombinuje! K ní černé džíny, baby blue šátek s vlaštovkami z Kodaně a mé oblíbené tenisky..

Judita









trousers,shirt-Reserved,shoes-Pepe jeans,scarf-Copenhagen

3 komentáře:

  1. hezké ale takové obyčejné :)poslední fotka je top :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá kombinace, jenom bych nevolil černé kalhoty,
    máš světlou pleť a k ní se černá nehodí,
    věř mi vím o čem mluvím.
    Doporučuji v této kombinaci spíš lososové nebo světle šedé,
    popřípadě možná i bílé.

    Jinak fajn ;-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten šátek bych zahodila, přidala nějaké doplňky a třeba bundičku, takhle je to hrůza.

    OdpovědětVymazat