4. května 2014

Cold wind


Mám hrozně ráda krásné 20° stupňové jarní dny,ale pak mě hrozně naštve,když je nějaký den zima a fouká studený vítr jako třeba včera. A proto  jsem se docela  bála,že k těmto kalhotám,které jsem si koupila v loni někdy v červnu se nic teplého nebude hodit.Takže mě potěšilo,když jsem  je zkusila zkombinovat s touto chlupatou vestou na zahřátí a vypadalo to dobře!
 Snad jen nad botami jsem nemusela vůbec přemýšlet,protože tyhle balerínky,co jsem si koupila asi před 14 dnami nosím teď hodně často. Sice nejsou vůbec pohodlné,ale i tak je mám ráda! A k nim se mi hodila  moje oblíbená malá, děsně nepraktická kabelka,do které se skoro nic nevejde. Potom jsem vzala tento skvělý šátek,snad nejkrásnější barvy co je! :)

Judita










trousers,scarf-S.oliver,sweater-Esprit,waistcoat-Promod,shoes-Baťa

Žádné komentáře:

Okomentovat