22. května 2014

Already only sun


Tak už snad konečně přišlo léto.To léto,na které většina lidí čeká. Někteří se těší do vody,jiní na opalování, já na to,jak si obleču své oblíbené letní kousky,které se v zimě moc nevyužijí. Jako například tahle průsvitná halenka. Ta má taky svůj vlastní řekněme příběh. Protože jsem si ji dovezla s Anglie,kam jsme měli minulý rok školní zájezd a zastavili jsme se v nějakém městě,už vůbec nevím,jak se jmenovalo, a když jsme jím procházeli,tak jsme narazili na Primark. Což se okamžitě stalo cílovým místě většiny z nás. Jakmile jsem uviděla tuto halenku,hned jsem věděla,že bude moje.
Máte taky nějaké nečekané úlovky třeba ze zahraničí? :)

Judita







shorts: Stradivarius,Blouse: Primark,shoes: Baťa

1 komentář:

  1. Tyjo! Takhle ti ty vlasy strašně sluší a ta kabelka...ňuňu <3

    OdpovědětVymazat